Вариант 2, но разходите за куриер или транспорт се включват в стойността на материалите, т.е само 601/401 и съответно ако има ддс си го отразявате по 4531
 НСС 2 - Отчитане на Стоково-Материалните ЗапасиРазходи по закупуване
" 5.1. Разходите по закупуване включват покупната цена, вносните мита и такси, невъзстановимите данъци и акцизи, разходите по доставката и други разходи, които допринасят за привеждане на материалите и стоките в готов за тяхното използване вид. Търговската отстъпка, рабатът и други подобни компоненти се приспадат при определяне на разходите по закупуване.

 5.2. Разходите по доставката могат да бъдат свързани със:
                    а) превози;
                    б) товарни и разтоварни операции;
                    в) монтаж и пробна експлоатация.

5.3. Не се включват в разходите по закупуване:
                    а) складовите разходи за съхраняване на материалните запаси;
                    б) административните разходи;
                    в) финансовите разходи;
                    г) извънредните разходи.

Тези разходи се отчитат като текущи разходи за периода, през който са извършени."

Нормално е материалите първо да бъдат заприходени, но след като не поддържате склад, това губи смисъл само да се превъртат през сметките, относно транспортните разходи отговора е даден от НСС2 - отчитане на стоково - материални запаси.
Дано да Ви е от полза, успешен ден